Monitoring site OT?

servisnonstop QUICK servisnonstop at quick.cz
Tue Apr 6 18:54:21 CEST 2004

Dan Lukes wrote:

>     Zalezi, co vsechno chcete a za jakym ucelem sledovat.
>
>     Pokud mate switch, nikoli vsak manageovatelny, pak se o chybovych
> paketech v podstate nedozvite - ty odchyti (a neposle dal) switch aniz
> mate moznost se o tom dozvedet. Pousiti snifferu take odhalit v
> podstate nemuzete - pokud nekdo jen pasivne posloucha, ale jinak se

pokud by pouze poslouchal na switchi pujdou k nemu pouze pakety k nemu
urcene, nic si nepomuze.

> neprojevuje, neni tato aktivita zjistitelna.

Pokud jsem spravne informovan: snifery by meli poslat vice-mnoho paketu
s fiktivnimi adresami  a zahltit switch, ktery pote posle potom paket
urceny serveru i takove stanici se sniferem. Nebo ne?

A prave o takoveto ZVLASTNI stavy komunikace mi jde.