OT: Apache

Jozef Babjak jozef.babjak at stuba.sk
Tue Apr 6 08:53:34 CEST 2004

On Mon, Apr 05, 2004 at 09:19:55PM +0200, MeX wrote:
> vie mi niekto povedat, co je toto? niekto nieco skusal? robot?

  ^-- Staci dat do googlu default.ida a podrobne vysvetlenie je na jednej
z prvych najdenych stranok, ale nie o tom som chcel.

Ako riesenie -- ak sa za riesenie da povazovat zabranenie zapisu do logov
servera -- sa odporuca vytvorit prazdny subor default.ida v koreni
servera. Co ale tak napr. vytvorit velmi velky subor default.ida?
Samozrejme, je to "trest" aj pre ten server, ale snad by postihnuty cervom
zistil, ze sa na jeho pocitaci nieco nekale deje, keby sa su zacali plnit
tempy, minula sa prenosova kvota a pod. Ako kanadsky zart by bolo vhodne
ako default.ida umiestnit FreeBSD-4.9-mini.iso... :-)

Samozrejme, najlepsim riesenim by bolo odpajat ludi so zavirovanymi
pocitacami od siete... Svojho casu som IPcky, z ktorych mi chodili
poziadavky na default.ida, cmd.exe a *.dll zakazoval na firewalle, ale uz
ma to prestalo bavit... :-(

J.