stazeni portu pres proxy

Mortal Kombat Mortals at seznam.cz
Mon Apr 5 16:09:46 CEST 2004

Zdravim,

mam takovej problem s instalaci portu z internetu. Nedaří se mi stahnout žádnej port.
po příkazu make:

fetch: ftp://ftp.uu.net/pub/archiving/zip/src/zip23.tar.gz: Connection refused

Myslím, že je to tím že jsem za proxynou a firewallem.
Nemohu se s žádným FTP klientem připojit na nejakej server.
Ale zase pres www rozhrani mohu cokoliv stahovat jak z FTP tak z HTTP.

stažení portu mi nejde ani z HTTP:

fetch: http://www.gtlib.cc.gatech.edu/pub/mozilla.org/mozilla/releases/mozilla1.6/src/mozilla-source-1.6.tar.b
z2: Connection refused

Nevíte někdo jak to rozchodit?