sledovani mnozstvi paketu

Josef Hrabec hrabec at ramgate.cz
Wed Mar 31 20:41:39 CEST 2004

pokud budete porovnavat pocet GB s udaji u vaseho ISP, budou se navzajem
rozchazet (ISP napocita vic nez vy - ztraty na lince) u jednoho zakaznika na
mikrovlne mi to delalo mesicne neco malo k deseti procentum a byly snim
(zakaznikem) desny problemy :-)
P.

> Zdravim ve spolek,
>
> potreboval bych zjistit absolutni mnozstvi paketu proslich pres dane
sitove rozhrani v urcitem casovem intervalu.
> Konkretni problem je nasledovny, ISP poskytuje garantovanou rychlost
prenosu ale s limitem do X GB, po preteceny kanal zutomaticky zuzi. A me by
moc zajimalo jaky je stav v dany moment, tedy kolik jeste do X GB.