Surne: SCSI Bus...

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Mar 30 23:10:54 CEST 2004

V út, 30. 03. 2004 v 18:49, FreeBSD píše:

> Dobry den,

Slovo "Surne" davate do vsech mailu ktere pisete?

> mam taky problem s dvd-napalovackou.....
>
> V /var/log/messages mam napisane:
> acd0: DVD-R <TOSHIBA DVD-ROM SD-R5002> at ata1-master PIO4
> , konfigurak kernelu uvadzam v prilohe...
> Vsetko slape ako ma...akurat nemozem napalovat, lebo cdrecord mi vyhadzuje:

A hned vas umlatim dokumentaci -
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/creating-cds.html

venujte specialni peci sekci 12.5.9 Using the ATAPI/CAM Driver

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity