bsdcon

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Mar 30 23:09:08 CEST 2004

V út, 30. 03. 2004 v 20:28, Zbynek Houska píše:

> Myslis tim lokalni setkani co ma probehnout tento patek?

Myslim ze mysli spis tenhle BSDcon:

http://www.usenix.org/events/bsdcon03/

> Pokud ano, tak je to 2.4. od 18:00 v Legende v Praze. Rezervoval jsem
> misto pro 10 lidi a prihlasenejcgh je zatim 5 vcetne mne.
> Takze touto cestou bych chtel vyzvat ty co by meli zajem aby se mi
> ozvali, hlavne pokud nas bude vice nez uvedeny pocet. Abych mohl
> zamluvit vic placu.

Ve skutecnosti to probehne spolecne s pravidelnym srazem kanalu
#linux.cz ktery se tam srazi kazdy prvni patek v mesici, na jejich
minulem srazu jsme to zkomplotili (ja a guli)...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity