(no subject)

dalin at qcm.cz dalin at qcm.cz
Tue Mar 30 17:56:01 CEST 2004

zdravim vsechny,
mam problem s cestinou pod 5.2.1 v X
procetl jsem snad vse ale nejak sem se do toho zamotal a nevim uz jak dal.
nynejsi stav nainstalovano KDE (3.1) keyboard tool (us, cz)
po prepnuti do cz nefuguje v terminalu (csh) ěščřž zobrazuji se otazniky ýáíé
fungovaly ale uz nejedou .
pouzil jsem sysinstall>console>font a keymap
/etc/login.conf
default:\
:lang=cs_CZ.ISO8859-2:\

/etc/csh.cshrc
setenv LC_CTYPE "cs_CZ.ISO8859-2"

/etc/profile
LANG=cs_CZ.ISO8859-2; export LANG
TERM=cons2512; export TERM

/etc/rc.conf
keymap="cs.latin2.qwertz"
font8x16="iso02-8x16"
font8x14="iso02-8x14"
font8x8="iso02-8x18"

/usr/X11R6/lib/x11/XF86Config
Section "InputDevice"
    Identifier  "Keyboard0"
    Driver      "keyboard"
    Option        "XkbModel" "pc104"
    Option        "XkbLayout" "cz"
    Option        "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:caps"
EndSection

Nevim jestli se zmenilo jeste neco jineho
navic me prestaly fungovat cary v mc (ted jsou tam nejake kosticky)  a nepomuze
ani zmena fontu (v X) bohuzle nevim jak to vratit

dale nevite proc nejde pridat do jadra parametr option IPFIREWALL_FORWARDING
(nebo tak nejak) na 5.0 me to slo

pokud by me nekdo dokazal pomoc byl bych mu velmi vdecny

Dalin