Lehce OT: sledovani provozu a zateze site

Zbynìk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Mar 30 13:06:59 CEST 2004

Zdravim vespolek,

mam jeden dotaz na vas, kteri bezne sledujete provoz a zatizeni site. Vim,
ze se to tu pred casem trochu resilo, ale nejak mi unikla pointa. Odpoved
staci heslovite :-)

Co kdo z vas pouziva na sledovani zateze site?

FreeBSD router IPFW+DUMMYNET (+natd). Jde mi o to, abych byl schopny
sledovat, kdy a jak moc jednotlive stanice vyuzivaly linku (nepotrebuju
pocitat mnozstvi stazenych dat) - nejake prumery vytizeni linky od
jednotlivych stanic za nejake casove useky. Neni podminkou graficky vystup
(i kdyz graf. vystup by byl asi prehlednejsi). Pokud by graf. vystup byl,
pak by byl publikovan na webserveru na jinem stroji.
Je neco jednodussiho nez mrtg?

Zbynek