ADSL bridge mode

Tomáš Bystričan bystrican at ANO-ALIANCIA.SK
Mon Mar 29 13:44:26 CEST 2004

Zdravim,

Potreboval by som poradit s adsl pripojenim v bridge mode.

Teraz mam pripojenie cez Alcatel Speedtouch 520 adsl router.

Je nastaveny na routovanie, Mam Vonkajsiu a vnutornu ip adresu.

Vnutorny if adsl routra ide priamo do switchu na ktorom su zavesene PC.

Chcel by som dat medzi adsl router a switch freebsd box ktory by mal svoju vonk. Ip adresu od providera.

Docital som sa ze je na to treba prepnut router do bridge mode.

Otazka znie : Staci na bsd boxe nastavit ext.ip adresu na adresu isp a samozrejme aj dns a gw, alebo treba konfigurovat este nieco ?

Sorry, mozno je to stupidna otazka, ale nemam s tym skusenosti.

Dakujem

Tomas