INETD - nespusti se,proc ?

Bretislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Sun Mar 28 12:04:06 CEST 2004

> Do /var/log/messages se zapisuje to, co jest k zapsani pozadovano
> konfiguraci (/etc/syslog.conf) - samozrejme - jsme primarne omezeni tim,
> co jest vubec syslogu predano k zapsani.
>
> Kdyz jsme na nej odkazoval, mel jsme na mysli spis pripadne hlasky
> inetd (predpokladaje, ze dojde k neuspesnemu pokusu o spusteni).
>
> Ve standardni konfiguraci nejsou konzolove hlasky zapisovany, takze
> "Starting ..." hledate marne.

Diky, pomohlo mi to. Presmeroval jsem si vystup z console do souboru.

console.info                                    /var/log/console.log

...a chybu nenasel. Ale zjistil jsem, ze kdyz jsem spoustel inetd manualne
pres skript, uz to bylo zbytecne, protoze uz se spoustel pres rc.conf.
Zrejme mel na to vliv proftpd server spousteny pres inetd, ktery mi nejak
blbnul a ktery uz jsem stihl mezitim vypnout...ale to uz pro jistotu resim
na foru k proftpd.
Jeste jednou diky.

BK