Problem - Modem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 28 01:03:40 CET 2004

freebsd at devnet.sk wrote:

> Ako mam nastavit v textovom rezime modem tak, aby necakal na oznamovaci ton ???
> Mam to urobene len cez kppp, ale pre spustu veci sa mi neoplati spustat
> XFree86....
> Vopred diky za reakcie....

	Kdyby to NAHODOU byl, co se prikazove rady tyce, Hayes kompatibilni
modem, pak to nejspis bdue mit na svedomi "AT" prikaz "X3". Jestli je to
jiny modem, tak samozrejme jinak. Kazdopadne, by bylo vhodnejsi problemy
tykajici se konfigurace modemu resit nekde jinde - nebo alespon rict, o
jaky modem se jedna, kdyz uz to musi byt probirano tady. Tenhle problem
vubec nesouvisi s FreeBSD. Jak nastavit svuj modem aby delal to ci ono
se doctete v navodu od toho modemu.

	Povzdech, ze bylo v teto konferenci zvykem se podepisovat si uz snad
radeji necham pro sebe - je zrejme, ze si budeme muset misto podpisu
vystacit s reklamnim prohlasenim o tom, ze zpravu nam zasila IMP ...

	Stejne jako povzdech nad otazkou z dalsiho dopisu, ve kterem nam
sdelujete, ze mate problem s kompilaci k3b, ktere vam pri kompilaci
vyhazuje NEJAKY PROBLEM se zarizenim ...

	Nechci vam prilis radit ve vecech, ve kterych radu nepozadujete -
nicmene, mozna by opravdu stalo zato se rozmyslet, jestli potrebujete
pomoct - a pokud ano, tak to pripadnemu ochotnemu cloveku usnadnete tim,
ze se nejprve alespon trochu zamyslite nad polozenymi otazkami a
pokusite se poskytnout alespon ty nejzakladnejsi informace relevantni k
poptavanemu problemu (kde jsou ty casy, kdy jsem se rozciloval, ze
tazatel poskytuje JEN nejzakladnejsi informace a ne detailni) ...