atacontrol & crash

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Mar 23 17:38:58 CET 2004

V út, 23. 03. 2004 v 17:21, MeX píše:

> ja som nepisal o konkretnom pripade ako Pav poslal ten link k tomu
> pr-ku. ja som pisal o tom, ze sa to stane aj na ne-systemovom disku a ze
> ci sa s tym uz niekto stretol.. stat sa to moze nielen chybou
> uzivatela/administratora ale aj havariou a pod.. a urcite by to nemalo
> skoncit kernel panicom... alebo sa mylim???

Asi by nemelo ale tezko to lze nejak rozumne vydejchat,
takze se ani moc nedivim ze skoncilo. Rozhodne z reakci Sorena (clovek
ktery ma na povel ata drivery) to neni priorita...

Jako vzdy, patches welcome.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity