upgrade portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 23 08:30:57 CET 2004

Martyn conf. wrote:

> porty, tak mu vadi knihovna expat1.95.6_1 a chce tam dostat
> expat-1.95.7... bojim se vsak tuto knihovnu odstranit (pkg_delete -f
> .... nebo make deinstall), protoze je na ni zavisly temer cely server.
> Chtel bych se tedy zeptat, jakou cestu byste zvolili.

	Pokud nelze udelat odpovidajici update vsech portu (coz je pracne a i
rizikove), tak bych si zazalohoval sdilenou knihovnu z prvniho baliku,
pak ho upgradoval a podival se, jake major cislo ma knihovna z noveho.
Kdyz shodne, je hotovo. Pokud jine, je potreba do /usr/local/lib (nebo
kde byla) vratit puvodni knihovnu - takze jsou tam obe. Zkompilovane
programy si vezmou, kazdy, "tu svoji", nove kompilovane programy berou
novou ...

	Netvrdim, ze neexistuji teoreticke moznosti, ze tento postup prinese
problem (preci jen je ten balik trochu vic nez jen jedna knihovna), ale
v praxi jsem se s tim jeste nesetkal.