filtrovani tun device - eternity router

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Sun Mar 21 19:26:45 CET 2004

potrebuju vedet jak jezdi packety v eternity routeru (pouziva tun device),
jakakoliv jina VPN (napr. openvpn.sf.net) by to mela mit shodne.

Trasa packetu: sitovka in -> VPN tun device -> Sitovka OUT

neumim nakonfigurovat rulesety pro ipfw. Porad mne to nechce filtrovat na tom
tun device, jde to vubec?  Ten packet v predchozim priklade ma smer na tun
device out nebo in? nebo tim tun projde dvakrat? Na sitovkach mi to doposud
filtruje okay.

2) proc ipfw automaticky nemaze expirovane dynamic rules? Je alespon tak chytry aby ty tisice neprohledaval pri kazdem packetu?