openssl/man

Peter Rosa prosa at pro.sk
Mon Mar 22 08:37:57 CET 2004

Zdravim vsetkych,

na serveri mam nainstalovany Tripwire, inak viac-menej standardne sucasti
(mailserver).
Po vytvoreni databazy tw sa mi VZDY po 2 dnoch v reporte objavia dve
polozky:
    Modified:
    "/usr/share/openssl/man"
    "/usr/share/openssl/man/whatis"

Pritom openssl na stroji nepouzivame a urcite ani ich man-stranky.
Keby to bolo vytvorenie formatovanej man stranky, tak by sa to asi objavilo
vo viacerych adresaroch, nie iba v tomto jednom ?! A preco sa to objavuje
vzdy ?

Takze neviem, co to sposobuje a preco. Nepodarilo sa mi vysledovat zavislost
napr na pouziti prikazu which.

Nevie niekto, prosim, co moze sposobovat zmeny v casoch modifikacie tychto
adresarov ?

Peter Rosa