Unixove prednasky a oblast Zlin

Martyn conf. mkudlacekconf at centrum.cz
Sat Mar 20 09:39:24 CET 2004

>Rekl bych vam, at se prijdete podivat na cviceni, co k zakladum UNIXu
>kazdy tyden mam (pripadne navstevoat prednasku, ktera k nim patri), ale
>obavam se, ze to budete mit daleko ... ;-)
>                                                 Dan

Predpokladam ze se jedna o brnenskou oblast. Na Masarykove univerzite mam
pritele a jeste jednoho spravce pro CP (ten navstevuje unixove prednasky
pana Jana Kasperzaka a je docela spokojeny - i kdyz udajne by mohl jit vic
do hloubky). Zacina tam fungovat moznost ziskani prednasek v digitalni
podobe, coz muze byt uzitecne i pro nestudujici a z vetsich vzdalenosti.
Delaji to tam studenti v ramci bakalarskych praci. Nepremyslite o tom take?
Zjistim o tom nejake dalsi podrobnosti a jakych prednasek se to tyka a
pokud se mi nejake tyto prednasky podari ziskat, tak bych je pripadnym
zajemcum mohl poslat treba na dobirku (pochopitelne v cene postovneho a cd).

Take jsem zacatecnikem a moc rad bych uvital, jakekoliv materialy a stejne
tak i schuzky bsd nebo i unix-friendly lidi. Bohuzel se navrhovaneho
sdruzeni docela bojim (vzhledem k tomu, ze jsem zacatecnikem a tedy pro vas
zadnym prinosem, spise zatezi) a take z duvodu ze ze Zlina do Prahy je
prece jen znacny kus cesty. Neni tu nekdo z teto oblasti? Bylo by fajn si s
nekym takto popovidat (v nasem pripade treba u toho pivecka)

Martyn