kompilace kernelu s linprocfs

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 19 17:50:55 CET 2004

Scoobie Ray wrote:

> Dobry den!
>    Mam FreeBSD 5.2.1. Chtel bych si nainstalovat pres porty jdk14, ktera vsak pri kompilaci vyzaduje namountovani linuxprocfs. Takze jsem kvuli tomu kompiloval jadro , coz se nepovedlo. Zahlasilo to tuto chybovou hlasku:
>    linking kernel
>    linprocfs.o: In function `linprocfs_domtab':
>    linprocfs.o(.text+0x2f0): undefined reference to `linux_emul_path'
>    linprocfs.o(.text+0x32f): undefined reference to `linux_emul_path'
>    linprocfs.o: In function `linprocfs_doversion':
> [...]

	Chybejici symboly jsou, alespon pokud si to pamatuju spravne, soucasti
LINUX emulace. Jeji zakompilovani ale nikde v konfiguraku nevidim. Takze
bud' musi byt v konfiguraku i ona (mel by to byt "option LINUX" - ja ted
nemam konektivitu ani FreeBSD, takze se mohu mylit), nebo ani jedno (a
pokud lze linprocfs nahrat jako modul, pak lze emulaci i tento modul
nahrat i po startu do kernelu, ve kterem tato podpora neni).

	Netvrdim, ze tim se uz dostanes k cili - sam jsem jvm jeste nikdy
nekompiloval a nepouzival a je mozne, ze narazis na dalsi problemy - ja
jen resim konkretni popsany problem ...

						Dan

P.S. A ted jsem nenapsal, ze 5.x je nevhodny system ;-)
(take proto, ze stejny problem by nastal i na 4.x)