lehce OT: Reseni chyb 5.x (Uz davno ne Re: Invalid realloc size)

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Thu Mar 18 21:18:23 CET 2004

Ahoj,

Martin Solciansky wrote:

> ano. ospravedlnujem sa danovi za zvoleny styl, ktorym som dany mail napisal

Ted jsem dodelal jinou praci (na cerstvem vzduchu) a prosel si tu desne
dlouhou debatu, kterou jsem ani necekal, ze rozjedu.

Mozna jsem to spatne pochopil, ale ten puvodni mail uvadel, ze ten
clovek ma konkretni problem a jelikoz se mu ho nedari na SERVERu
vyresit, tak tam bude muset dat zpet LINUX. Udelal jsem si z toho zaver,
ze se nejedna o cloveka zbehleho v FBSD a pro toho zacit rovnou na 5.X
muse byt jiste prinosne do chvile prvniho vetsiho problemu, kdy mu
nebude nikdo schopen v rozumnem case odpovedet. Proto jsme psal, ze by
mel zacit na 4.9, osahat si trochu system (jeho logiku) a pak muze resit
prechod na 5.X, kdy ho zasadnejsi problem neodradi. On prijal reseni,
kdy se vrhl na 5.X a ted bude utikat zpet k Linuxu. Tak nevim, co je lepsi.

> 5.x sice stabilne nie je, ale to neznamena, ze sa nemoze pouzivat.

To nerekl nikdo. Jiste jej pouzivejte (dokonce to podporuji, protoze
kdyz najdete chybu, odreportujete ji  a tak prispejete i k me rychlejsi
migraci). Ostatne casem na nej budem muset prejit vsichni. Ja to napr.
hodlam udelat, kdyz bude preci jen jistejsi, ze to ustojim na vsech
strojich. A udrzovat dve verze na desitkach stroju, to opravdu delat
nebudu (staci, aby to na nekterych masinach kolabovalo).

Timto bych povazoval toto tema za vycerpane a zajemci si mohou "roztrhat
obcanky" na planovane schuzce 2. dubna. Podle me je to pekne tema do
debaty (ke konci akce).

Jirka

P.S.: Opravdu relevantni odpoved (z naznakem zdroje problemu) jsem v te
debate zahedl jen jednu.