Invalid realloc size

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Mar 18 14:02:40 CET 2004

V čt, 18. 03. 2004 v 13:31, Divacky Roman píše:

> 5ku (-current) mam doma a v praci na workstation - pada to, ne casto ale pada
> ale i tak ted stavim server na RELENG_5_2, myslim ze to rada ve ktere se
> chyby opravuji a tak ji (relativne) verim. ciste current bych se na
> serveru bal a 5.2.1-R muze mit chyby ktere jsou v RELENG_5_2 opraveny...

Tohle je klasicky omyl, RELENG_X_Y jsou security branches, ve kterych se
pouze opravuji bezpecnostni problemy, ale zadne opravy na padani ani
nova funkcnost se v nich neobjevuji.

Minimalne na workstatione bych ti Romane doporucil -CURRENT :)
Uzijes si oproti 5.2.1 spoustu nove legrace jako novou threadovou
knihovnu nebo opravene autosense pri vypalovani.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity