Lehce OT - sdruzeni uzivatelu (nejen) FreeBSD

Zbynek Burget zburget at miastudio.cz
Wed Mar 17 13:49:10 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Ondra Koutek" <koutek at o-k.cz>
Sent: Wednesday, March 17, 2004 12:38 PM

> [...]
> prednaset, nikdo nemel konkretni navrhy co a jak dal.
> Celkove usili skoncilo kdyz jsem po 4rech mesicich mel moc prace a nebyl
> cas. Najednou vsichni jen lamentovali, jak to je k nicemu, ze se nic
nedela
> a podobne.
>
> Proto rikam chce to tym, uz proto, aby si clovek co to tahne nepripadal
> jasko kul v plote a mohl si o planech s nekym popovidat.
> Take proto, aby kdyz onemocni, nebo nema cas, musi se venovat rodine/praci
> tak aby se jelo dal a jeho praci prebral nekdo dalsi.

S timhle plne souhlasim - kdysi jsem zalozil obcanske sdruzeni pro jeden
detsky folklorni soubor. Nejdriv by se vsichni angazovali a ted uz to par
let delam jako blbec sam. Jenom vsichni nadavaji, ze se nic moc nedeje a ja
proste nestiham... Je bohuzel vice pravdepodobne, ze pokud nebude vice lidi,
kteri budou pracovat jako tym od zacatku, dopadne to uplne stejne.

> Netvrdim, ze se musi hned zacit s nejakym oficialnim sdruzenim, ale od
> zacatku je potreba nejaka forma a rad, jinak to skonci stejne rychle jak
> zacalo. Mozna by bylo resenim zalozeni nejakeho klubu, co ja vim.

Klub nebo obcanske sdruzeni - to je jedno. Zalozit obcanske sdruzei je
brnkacka - zadnevelkepapirovani ani zadna velka agenda. Ale pozor! Od
pristiho roku MUSI vest VSECHNY pravnicke osoby podvojne ucetnictvi (nejen
ty, ktere jsou zapsany v obchodnim rejstriku, jako to bylo dodnes) a
obcanske sdruzeni JE pravnicka osoba.

> tahy by nebylo od veci na tuhle debatu pokud ma vyznam udelat jiny mailing
> list a sem jen hodit noticku ze se tam muze prihlasit kazdy kdo ma zajem.
> Precijen je to OT.

V tomhle stavu to zatim asi na samostatny mailing list ani neni...

Zbynek