Lehce OT - sdruzeni uzivatelu (nejen) FreeBSD

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Mar 17 12:47:11 CET 2004

>dalsi vec mne napadla - bylo by vhodne zangazovat lidi ze VSECH BSD,
vzhledem k tomu ze tohle je >
>fbsd ml

Trosku me napada, nejprve neco udelej a potom to propaguj.
Jsem zastancem malego tymu lidi co dela hlavni agendu a siroke clenske
zakladny. Jakmile to v tomhle stadiu pustis do sveta, bude akorat spousta
lidi tlachajicich o nicem a v ramci demokraticke debaty se to rozmelni do
ztracena.
Podle meho je mnohem lepsi zacit spis vydavanim nejakeho
obcasniku/pravidelniku a proste aktivitami, ktere pojedou nezavisle na
zajmu/nezajmu clenske zakladny a pak je podle potreby upravovat.

Ondra