Lehce OT - sdruzeni uzivatelu (nejen) FreeBSD

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Mar 17 12:38:11 CET 2004

Asi jsem skeptik, faktem je, ze jsem se o neco podobneho jednou snazil pro
skupinku asi 30-60ti lidi delat a tak vim, co to obnasi. Vsichni se chteli
potkavat, vsichni chteli poslouchat co jim kdo rika, nikdo nechtel
prednaset, nikdo nemel konkretni navrhy co a jak dal.
Celkove usili skoncilo kdyz jsem po 4rech mesicich mel moc prace a nebyl
cas. Najednou vsichni jen lamentovali, jak to je k nicemu, ze se nic nedela
a podobne.

Proto rikam chce to tym, uz proto, aby si clovek co to tahne nepripadal
jasko kul v plote a mohl si o planech s nekym popovidat.
Take proto, aby kdyz onemocni, nebo nema cas, musi se venovat rodine/praci
tak aby se jelo dal a jeho praci prebral nekdo dalsi.

Netvrdim, ze se musi hned zacit s nejakym oficialnim sdruzenim, ale od
zacatku je potreba nejaka forma a rad, jinak to skonci stejne rychle jak to
zacalo. Mozna by bylo resenim zalozeni nejakeho klubu, co ja vim.

Takze pokud se chcete trosku pohnout, myslim ze hlavni ideolog by mel trosku
rozepsat co a jak, navrhnout hrubou kostru a tu predlozit zajemcum.

tahy by nebylo od veci na tuhle debatu pokud ma vyznam udelat jiny mailing
list a sem jen hodit noticku ze se tam muze prihlasit kazdy kdo ma zajem.
Precijen je to OT.

Ondra