opet druhy ATA disk v 5.2.1R

Tomas Kral tomas.kral at kr-moravskoslezsky.cz
Wed Mar 17 12:10:11 CET 2004

Pomooooc zmizely mi zarizeni /dev/ad2s1 a /dev/ad2s1d.

uz jsem tady takovy problem resil viz thread "mount druheho ATA
disku ve verzi 5.2" tam jsem dospel k nazoru, ze bude nejlepsi prejit z
5.2R na 5.2.1R, to se taky stalo a oba IDE disky mi sysinstall nasel OK.
Pak jsem zjistil, ze secondary master disk je nejaky nacaty, tak jsem ho
odpojil a zakomentoval odpovidajici radek v /etc/fstab. Nejakou dobu
jsem
provozoval stroj jenom s primary masterem no a ted jsem tam chtel
pripojit jiny-dobry disk na jeho misto a ouvej, vony mi zmizely nody z
/dev!
Je pravda, ze jsem mezi tim prekompilovalval jadro, ale to snad na /dev
vliv nema coz?

No a tak jsem zkousel znova sysinstall 5.2.1R po pripojeni
"noveho" disku vytvoril na ad2 slici a disklabel editorem paritici
ale stejne v /dev zadna zmena a po restartu kdyz znova spustim
sysinstall, tak muzu vytvaret znova :(

Zkousel jsem i ruzne kejkle s atacontrol (detach 1 a attach 1 a dalsi
(diky Dane) a stejne nic.

Nevite nekdo co s tim?
Dik ToKR.