Lehce OT - sdruzeni uzivatelu (nejen) FreeBSD

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Wed Mar 17 11:04:33 CET 2004

On Wed, Mar 17, 2004 at 10:20:54AM +0100, Ondra Koutek wrote:
> Prave proto, aby se nejezdilo x-set kolimetru z buhdarma, je potreba jit
> cestou dobre organizace, konkretni naplne a jasne definovanych cilu.
> Pokud se o to bude snazit jedinec, cele to bude jen na vode, takze to chce
> dejme tomu 4-5 lidi co se osobne znaji a chteji se tomu venovat. Ti potahnou
> celou agendu, budou pripravovat srazy a vest evidence, zvat nove lidi. Pokud
> se na nekterou cinnost hodi nekdo spolehlivy z vetsi dalky, muze jim
> pomahat, ale to je az druhy krok.
Ale kdo? Sam se nabizim, ale v tomto liste je dost lidi, ktery by dany
problem vysvetlili urcite daleko lepe.
> Trosku problem je financovani, protoze opravdu se neda cokoli delat bez
> kapitalu. Napriklad skoleni by mela byt lehce placena, aby nebyla draha, ale
> aby take lide co se prihlasi meli nejakou motivaci prekonat slunickovou
> lenoru "dneska se mi nechce, jedeme k vode". Dal by podle meho kazde skoleni
> melo byt podporeno nejakymi materially, ktere si lide berou domu a v takovem
> pripade je proste potreba nekoho, kdo to zaplati.
Jedna moznost je mit jakesi clenske poplatky a pak  by mohlo byt i male
vlezne na ty akce, aby to alespon pokrylo cestak tem co bodou neco
prednaset.
> Takze vse smeruje k nejakemu zajmovemu sdruzeni a k tomu, aby v teamu byl
> jeden "ucetni" co bude registrovat pokladnu a finance. Sdruzeni si musi
> vydelat dost na to, aby zaplatilo externiho ucetniho, a nebo sehnat nejakeho
> vlastniho, coz v tomto pripade nevidim jako realne.
Jakozto sdruzeni nejsme povinni uctovat v podvojnem ucetnictvi, staci
jednoduche a to bych mohl zvladnout, popr. i podvojne. V tom takovy
problem nevidim ;-)

Ale otazka zni:

Kolik zvas o neco takoveho stoji?
Kolik zvas se chce ma zajem pravidelnejc setkavat?
Je tu nejakej prazak, kterej by mohl doporucit nejaky misto kde se
setkavat? (Pokud to chceme mit v Praze?)

> Ondra

Zbynek
--
In any formula, constants (especially those obtained from handbooks)
are to be treated as variables.