Lehce OT - sdruzeni uzivatelu (nejen) FreeBSD

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Mar 17 08:01:15 CET 2004

On Tue, Mar 16, 2004 at 11:27:58AM +0100, Zbynek Houska wrote:
> Dobry den,
>
> predem se omlouvam vsem, ktery se tento dotaz nebude libit, a to i v tom
> pripade, ze tu jiz padnul a byl zamitnut.
>
> Premyslim, zda by nestalo za to, aby se uzivatele (nejen Free) BSD (vsichni co
>  maji chut) sdruzili do neceho obdobneho jako je CZLUG. Mam pocit (a
> nazev tomu odpovida), ze CZLUG je nejspise Linux oriented nez UNIX/Linux
> oriented.
> Chci znat vas nazor a zaroven nevyvolat zadnej flame!! Urcite je spousta
> lidi, ktery by uvitali se obcas setkavat s ostatnima BSDckarema a resit
> [...]

moje zazitky jsou takove: v lete jsem byl na brnenske akci 10 let
debianua pulka lidi od tam byli BSD people. Minuly tyden jsem
organizoval malinkate setkani unixovych lidi (bylo nas tam cca 10 z toho
dve nezucastnene zeny) a zase tak pulka lidi byli lidi kolem BSD...

nevim, nechal bych to prirozenemu vyvoji a zatim bych "parazitoval" na
linuxovych akcich - linuxaku je vic a oni si organizacni overhead muzou
dovolit...

pokud se toho ale nekdo ujme tak jsem rozhodne pro. problem bych ovsem
videl v geograficke dislokovanosti komunity. snad krome prahy nikde neni
vic lidi nez na to "posezeni s kamarady u piva". a malokdo pojede x-set
kilometru na prvni akci takrikajich "do neznama"...

kazdopadne by to ale bylo super (a pri dnesnim prudce se zvedajicim
zajmu o BSD snad i bude)

roman