Lehce OT - sdruzeni uzivatelu (nejen) FreeBSD

servisnonstop QUICK servisnonstop at quick.cz
Tue Mar 16 15:09:24 CET 2004

Ahoj,

myslim ze to je dobry napad,

ja za sebe bych na dorbre, prinosne skoleni sel.

Problem vidim v tom ze musi byt ochotni a qualitni prednasejici, jinak
je to o nicem.
Pc delam uz dlouho ale na BSD jsem prebehl pred 3 mesici, tak shanim
informace kde se da, a radi kazdy kdo ma diru :-) .
Takze se dostavame k tomu ze:
Toto sdruzeni ma smysl pokud budou ochotni ti co vedi dat tem co tusi.
Z duvodu provoznich a rezijnich by melo smysl se zamyslet nad nejakymi
prispevky, komercnimi projekty ...nebo.. nebo..
Verim ze casove je mozne vjit vstric tem prednesejicim vhodnou
organizaci chodu sdruzeni.

Kazdopadne kde je vule tam je i cesta.

Jsem pro.

Petr