Lehce OT - sdruzeni uzivatelu (nejen) FreeBSD

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Tue Mar 16 13:25:50 CET 2004

Cav super napad :) Ja by som len k tomu chcel podotknut ze by nebolo
od veci napisat ze kolko serverov na FreeBSD ma konkretny clovek na
starosti a spravit s toho statistiku lebo vazne ma uz nebavi stale
pocut aky je Linux cool a ze ako ho vsetci pouzivaju a pritom zatial
na kazdom LUGCON-e som stretol ludi co prave z Linux-u migruju na
FreeBSD i ked netvrdim ze to nemoze byt naopak.

Michal Kapalka

--
Best regards,
 Michal                            mailto:kapalka at mfn.sk