Server pre 1000 - 2000 userov

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Tue Mar 16 10:54:42 CET 2004

Ahojte chcel by som vas poziadat o radu, a to co sa tyka vykonnosti
serverov, ci sa to da preratat alebo cisto len odhadom. Bezi mi
niekolko masin na nete ale v podstate sa jedna skor o niekolko 10
userov a jednu kde mam 500 userov

Chcel by som nieco taketo kupit je mi jasne ze este idem pozriet
kompatibilitu ale ide mi skor o zvladnutie zataze.

Masina :

Intel Xeon DP 2,8GHz 533MHz FSB
-
Intel SE7501HG2 (Harlingen) server board '2x Intel Xeon DP CPU,
533MHz FSB, Intel SE7501 chipset, 6x registered ECC DDR266 DIMM slot
(max 12GB RAM), 8MB VGA, 2x Intel Gigabit Server Adapter LAN ,
1x FDC, 2xATA radič pre CD ROM, Dual channel Ultra320 SCSI, 5x USB
-
ALPS FDD, 3.5/1.44MB
-
Seagate Cheetah 73,3GB, 10kRPM, 80pin
-
Intel CS5250E (Pilot Point) chassis BEIGE
-
DRAM VIKING 512 MB 266 MHz ECC registr.
-
DDRAM VIKING 512 MB 266 MHz ECC registr.
-
DVD TOSHIBA  model 1802

Ide mi zataze nie na tomto servi by malo bezat casom cca 2000 userov

DNS
mail ( postfix + amawisd + procmail + spamassasin + drweb( avir )
webmail ( openwebmail )
apache+ssl
CA-cko /PGP/

S tym ze ak by bol nieaky real-time kryptovaci soft na FreeBSD na
filesystem :)

PS : permanent traffic by tam mal dosiahnut cca 10-20 Mbit /s, ale
niektorych krityckych okamihoch to moze byt aj 50-80 Mbit/s

Vopred dakujem za radu Michal Kapalka

---
work:

Michal Kapalka