WinVNC za FreeBSD

Bretislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Mon Mar 15 18:32:41 CET 2004

Zdravim, potrebuji se napojit na pocitac za FreeBSD, na kterem bezi
standartne nakonfigurovany VNCServer na portu 5900. Chtel jsem se zeptat,
bude stacit do NATD.CONF pridat redirect_port tcp 192.168.x.x:5900 5900 ?
Nebo potrebuje jeste neco vice ? Nastaveni firewallu neresim.

Dale jsem se chtel zeptat, je povoleno pouzit (je spravna syntaxe pri
pouziti) redirect_port tcp 20000-20080 20000-20080  ? Protoze pokud to takto
udelam, nespusti se sendmail pri bootu, nevite proc (FreeBSD 5.2, SENDMAIL
8.12.11) ?

Diky za rady.

BK