Problem pri make buildworld na 5.2.1-RC2

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Sun Mar 14 21:13:32 CET 2004

No ja s kompilaci na 5.2.1 problem nemam, ale pouzivam zasadne
*default release=cvs tag=RELENG_5_2_1

5.2.1 uz pokud vim je release, takze pokud to nastavite jako ja, budete mit
maximálně 5.2.1p2 nebo kolikátá patch je ted posledni.

Podle RELENG_5 by se mela spis stahnout nejaka early 5.2.2 nebo tak neco.

Ondra