VPN Tunel + NAT Lze toto odhalit ?

Intel Pentium pentium.konference at seznam.cz
Sun Mar 14 12:28:40 CET 2004

 	Skoro vzdycky to lze odhalit.

 	Za jednim pocitacem sedi, obvykle, jeden clovek. A ten se, proste,
  chova jinak nez vic lidi za vic pocitaci.

Myslis ze to lze odhalit i kdyz pouzijes VPN ? To ze tam bude stalej provoz lze oduvodnit aktualizaci databazi ovsem chapu ze je divne kdyz v paketech uvidim spojeni na seznam annonci auta a atlas zaroven to ukazuje na NAT a opravdu bych se nerad dostal do sporu se spravcem. Ovsem pokud bude ten NAT kodovanej ve vpn tak by clovek nemel poznat co je obsahem pouze uvidi pakety na jiny server.

Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: VPN Tunel + NAT
Datum (Date): 14. 3. 2004 1:17