mount_smbfs

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Mar 12 15:43:57 CET 2004

Zdravim vsetkych,

a prosim o radu.

Preco nedokazem urobit:
"mount_smbfs -W WRKGRP -I fileserver //user at fileserver/share /mnt"

Normalne si vypyta heslo pre "user", a skonci s hlaskou: "syserr = Resource
teporarily unavailable"
Samba na fileserver zapise do logu: "Connection refused from ns (IP)".
Takze to vyzera na nejake overovanie v Sambe, nie vadne spojenie medzi
pocitacmi.

NS nema zaznam v smbpasswd, ale to asi nemusi, kedze je to Unixovy stroj a
nie NT.
Podporu smbfs mam zakompilovanu v kerneli. Z Win pocitacov sa na fileserver
bezproblemov pripojim.
Podla vsetkych mne doteraz znamych zdrojov som urobil vsetko spravne. Ale
asi nie, ked to nejde :-(

Co robim zle / co mam nastavit, aby som to rozbehal ?

Peter Rosa