dummynet/queue a dynamika?

Tomas Kral tomas.kral at kr-moravskoslezsky.cz
Fri Mar 12 10:00:33 CET 2004

Tak ted jsem trosku zmateny.

Klienti jsou samozrejme na vnitrnim interface routeru treba xl1 o IP
10.0.0.1, ktery je pro ne zaroven
default gw do sveta, tedy omlouvam se prideleni adres klientum melo
zacinat od 10.0.0.2 - .6
Tyto adresy jsou NATovany na jednu verejnou adresu, kterou ma vnejsi
interface treba xl0.

Zajima me z tohoto pohledu provoz prichozi, tedy estabilished connection
z Internetu o kterou
nektery z klientu pozadal, bude traffic rovnomerne rozdeleny - na oba
klienty 128kbit/s?
Odchozi traffic me ani tak nepali, klienti nebudou pouzivat upload do
Internetu, spise klasicky
brouzdat, tedy dowloadovat.

Dekuji.

ToKR.