vinum a havarie raid-1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 11 12:36:42 CET 2004

Stefan Valastan wrote:

> No to ste ma teraz riadne vystrasili, ja davam vinum automaticky na
> kazdy produkcny stroj. Ani si neviem predstavit ze by som mal vonku
> disky bez mirroru.
> To som ani netusil ze vinum je tak unstable.
> No ale nejake 2 roky to pouzivam a zatial bez problemu (Klop Klop na
> dreveny stol)

	No, predpokladam, ze produkcni stroje, to v soucasne dobe jeste nebude,
mozna snad az na nejakou ojedinelou vyjimku, verze 5.x

	Zkusenost s vinumem na 4.x je cenna pro jine instalace na 4.x - ale
rozhodne bych se ji netroufnul aplikovat na 5.x (ktera jeste neni
stabilni sama o sobe a rozvratana jsou i API, ktera se primo dotykaji
cinnosti VINUMu), o ktere byla rec tady ...