Bind9 a problem s named.reload

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Mar 10 15:43:39 CET 2004

On Wed, Mar 10, 2004 at 03:30:43PM +0100, Jiri Calda wrote:
> a jeste podobna laskyplna osloveni v predchozim mailu. Z moci mnou
> usurpovane (admina teto konference) si Vas dovouji uporoznit, ze
> v pripade pokracovani uzivani techto osloveni budete z teto konference
> odstraneni.

Tymto sa verejne ospravedlnujem Martinovi Hudecovi za to, ze som (IMHO
celkom po prave) na jeho adresu napisal nanajvys nechutne invektiva.

Dakujem za pochopenie.
otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail