Bind9 a problem s named.reload

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Mar 10 15:35:54 CET 2004

On Wed, Mar 10, 2004 at 03:05:19PM +0100, Martin Hudec wrote:
> Tieto konfery su urcene na to, aby sa ludom radilo a nie aby sa im hovorilo
> aki su idioti a neviem co! Ale ja mam asi dost insi charakter nez ty a miesto
> RTFM sa snazim poradit, lebo kazdy nejak v niecom zacinal! Nastastie v
> konferach existuju aj inteligentnejsi a schopnejsi ludia nez si ty a
> narozdiel od teba si tento fakt uvedomuju a nepotrebuju sa znizit k trapnemu
> nadavaniu a urazkam.

prepac, nechal som sa uniest pocitom, ze toto nieje linux at linux.cz/sk
a riesia sa tu zapeklitejsie problemy, ako je instalacia bind9 a
generovanie kluca pre rndc.

> Tamto je hlaska moj zlaty z bind9 a nie z bind8!!!! Nakolko bind9 mam v
> systeme a nie bind8.

a mas ho spravne zapisany aj v /etc/rc.conf ?

> Zvlastne je ze po instalacii podla
> http://www.tuxweb.net/howto/dns/bsd/bind-89-bsd4x.html
> mi to dokonca aj chvilu islo, akurat pred dvoma dnami to spochabelo..

checkni si permissions na kluci, ktory ti berie rndc. checkni si v
logu, ci sa podarilo otvorit rndc socket, checkni si, ci ti to pocuva
na porte 953 a ci sa tam rndc podari konektnut.

> A asi by som fakt nemal robit admina a ist predavat hotdogy.. Tam by mi ziaden
> otis nekecal do toho kolko horcice mam kydnut do rozku a v akej vode sa ma
> varit parok.. alebo sa nanominujes aj tam?

raz urcite.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail