Bind9 a problem s named.reload

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Wed Mar 10 15:05:19 CET 2004

Otis, mne nerobi problem si daco priznat ze neviem! nikto sa nenarodil ako ty
Otis jediny veliky dokonaly...

Tieto konfery su urcene na to, aby sa ludom radilo a nie aby sa im hovorilo
aki su idioti a neviem co! Ale ja mam asi dost insi charakter nez ty a miesto
RTFM sa snazim poradit, lebo kazdy nejak v niecom zacinal! Nastastie v
konferach existuju aj inteligentnejsi a schopnejsi ludia nez si ty a
narozdiel od teba si tento fakt uvedomuju a nepotrebuju sa znizit k trapnemu
nadavaniu a urazkam.

A ak nevies, najblbsie otazky su tie, ktore sa nikto nikdy nespyta..

Tamto je hlaska moj zlaty z bind9 a nie z bind8!!!! Nakolko bind9 mam v
systeme a nie bind8.

Zvlastne je ze po instalacii podla
http://www.tuxweb.net/howto/dns/bsd/bind-89-bsd4x.html
mi to dokonca aj chvilu islo, akurat pred dvoma dnami to spochabelo..

A asi by som fakt nemal robit admina a ist predavat hotdogy.. Tam by mi ziaden
otis nekecal do toho kolko horcice mam kydnut do rozku a v akej vode sa ma
varit parok.. alebo sa nanominujes aj tam?

A nie si sam, kto ma zly den!

cheers,
Corwin

- --
:
:. kind regards
:..                      Martin Hudec
:.:
:.: =w= http://www.aeternal.net
:.: =m= +421.907.303393
:.: =@= corwin at aeternal.net
:.:
:.: "When you want something, all the universe
:.:   conspires in helping you to achieve it."
:.:                   - The Alchemist (Paulo Coelho)