SMP kernel

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Mar 10 10:51:26 CET 2004

Vcera jsem nainstaloval FreeBSD 5.2 na 2xXeon procesorovy server. je to moje
prvni SMP instalace a neni zcela pohodova.
Tedy je zcela pohodova az do okamziku, kdy nainstaluji nove jadro. Kompilace
bez chyb, instalace bez chyb, restart... pak se me po startu server zepta,
jestli ma kernel panick hned u detekce procesoru. Dam ze ano a jede se dal,
udela se reboot a pak vse jede, procesory jsou korektne detekovany a vse
bezi. Nasledny libovolny pocet rebootu je v pohode, ale po dalsim make
installkernel se situace spolehlive opakuje.
Nemate predstavu coto a proc to?
Pripadne jak na to?
Mam pocit ze za to muze nejaky debugovaci mod, prozatimne by mi jako reseni
stacilo proste zrusit dotaz panick a rebootovat.