vinum a havarie raid-1

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Tue Mar 9 18:42:12 CET 2004

> Ahoj k tym dumpom sa ani len necudujem v konfere *.freebsd.org som
> minuly tyzden cital ze sa nesmeie robit na 5.2.1 / current swap na
> mirror particii lebo to crashuje :)

swap jsem tam nemel. Ja jsem si ty archivy precetl taky a vinum je zjevne hodne
unstable. Pry se bude prepisovat pro spolupraci s geom, takze se to snad v
budoucnu zlepsi.

On ale nema jen chyby typu - obcas panic. Podle dumpu pada nejcasteji pri
zjistovani konce disku. Taky treba nekdy hlasi 200% diskspace free, po
korektnim restartu prestane videt nejaky disk, atd. Kdyz jsem mu jeden
hadr vymenil za vadny tak pri bootu skoncil s panicem.