freebsd a traffic shaper (neco jineho nez ipfw+dummynet??)

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Mar 8 18:08:26 CET 2004

On Mon, Mar 08, 2004 at 11:01:43AM +0100, Zbynek Burget wrote:
> [...]

no rekneme ze mate linku 1mbps a chcete ji (spravedlive) rozdelit na N
sublinek
tj. shapnete kazdou linku na 1/N mbps, no ale kdyz neni vyuzito vsech N
linek tak byste chtel aby kazda linka mela vic - aby si mohli navzajem
"krast" rychlost

konkretne treba tu 1mbps rozdelite na 0.5 a 0.5, no  akdyz tu druhou
vubec nevyuzivate tak chcete aby ta prvni mela cely 1mbps

tohle jsem myslel... neznam terminologii ale kdysi jsem se o tom bavil a
bulo mi receno ze tohle dummynet neumi (zatimco obsd, ie. pf ano)