freebsd a traffic shaper (neco jineho nez ipfw+dummynet??)

Miroslav Chlastak Chlastak at goasedlcany.cz
Mon Mar 8 15:14:14 CET 2004

> To ale bude fungovat zase jen v tom pripade, ze soucet pruchoziho
> trafiku tech dvou 128kbps trubek bude mensi nez 256kbps. Jakmile do obou
> potece maximum nebo tesne pod maximum, tak to shapovat nebude.

A to je zpusobeno cim? Principem fungovanim shapingu nebo
technikou naprogramovanim dummynetu? Navic kdyby to fungoval, tak
mi to stejne nevyhovuje, protoze chci v pripade nevytizeni linky jednou
siti prideli celou kapacitu linky druhe podsiti.

A kdyz pouziji CISCO router (nebo podobne), tak muzu omezit traffic na
horni hranici(v mem pripade 256kbps)?

Mira