loadbalancing a freebsd

MeX mex at localnet.sk
Mon Mar 8 06:13:58 CET 2004

mal by som na ludi znalych problematiky otazku, ako na freebsd resp. nad
skupinou freebsd serverov dajme tomu s apachom a nejakou db realizuju
transpretne rozdelenie zataze. napr. mam silne vytazeny jeden server, na
ktorom mam apache+php a druhy, na ktorom mam mysql. chcel by som pridat
este jeden stroj, na ktorm by bezal tiez apache s tymi istymi datami ako
druhy webserver. na aplikacnej urovni na subdomenach alebo pod. si to
viem predstavit ale ako sa to riesi transparetne ma vobec nenapada.

MeX
mex at localnet.sk