chyba zavedeni loader

Martyn conf. mkudlacekconf at centrum.cz
Fri Mar 5 12:41:10 CET 2004

Velmi dekuji za nasmerovani,

konecne se mi to podarilo znovu rozchodit. Zvlastni je, ze po prvnim
zavedeni vse bezelo tak, jak jsem to nastavil drive, ale po druhem zavedeni
systemu mi to pri bootu skoncilo (nekde u mountovani disku) a dal jsem se
nedostal. Chtelo to spustit v jednouzivatelskem modu, kde jsem se pokusil
najit chyby na disku (fsck) a objevil jich nescetne moc (neco chtel clean,
remove (vetsinou dokumentace)....).

Po dalsim nabootovani uz to opet bezelo dobre. Mam tedy podezreni, ze muze
byt spatny harddisk. Mame novy Seagate Baracuda 120GB, 8MB cache a mam
pocit ze se docela nechutne zahriva (neda se udrzet v ruce, ale mozna je to
normalni)

Jeste jednou diky

Kudlacek Martyn