IPFW

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Mar 5 02:39:06 CET 2004

Zdravim vsetkych,

po 15 hodinach ma napadlo pozriet sa aj do make.conf. A nasiel som v nom
riadok IPFW2=TRUE, ktory som si tam dal, ked som chcel rozbehnut ipfw2.
Stale vsak nemam cas, aby som sa ucil novu syntax, tak to tam bolo iba
napisane. A make world urobil presne to, co som mu prikazal - a teda
skompiloval ipfw tak, aby podporoval ipfw2. Kedze v kerneli jeho podpora nie
je, cele sa to zacalo spravat tak, ako som pisal.

A ja blbec som 5x prepisoval konfig kernelu, 10x som rekompiloval world,
kernel, restartoval aspon 30x :-((((

Ospravedlnujem sa vsetkym za otravovanie, skutocne som si nevedel rady. A
dakujem pekne za napady (inak "nakopla" ma prave myslienka kldload ipfw -
kedze vypisal, ze uz tam je, zacal som hladat co tam je).

Este raz velka vdaka a dufam, ze sa poucia aj dalsi nepozorni...

Peter Rosa