IPFW

Peter Rosa prosa at pro.sk
Thu Mar 4 10:11:33 CET 2004

Zdravim vsetkych,

prosim o pomoc.

Vcera vecer som cvsup-ol moj system z cvsup.cz.freebsd.org (pretoze
cvsup.sk.freebsd.org je nefunkcny), prekompiloval world, kernel a odvtedy mi
nefunguje ipfw...

Jedina vec, ktoru som pridal do kernelu je podpora smbfs, ktora nema nic s
firewalom.

Ipfw vypisuje pri boote hlasku "nieco Invalid argument", ked spustim
manualne ipfw add pass all from any to any tak vypise: "ipfw:
getsockopt(IP_FW_ADD): Invalid argument". Ked sa pokusim o ipfw show (ipfw
list), tak to stoji, caka. V "ps ax" sa objavi beziaci proces ipfw (ktory sa
da ukoncit Crtl+C), v sockstat sa objavi ipfw nacuvajuci na vysokom porte a
proto ma ip64. Pomoze iba kill, lebo aj ten Ctrl+C ho iba prerusi, ale
nezabije.

Co sa stalo na cvsup CZ ? Alebo je to moja chyba ? Ale kde, ked som pouzil
ten isty konfigurak na kernel ako doteraz (iba pridane smbfs) ?

Este raz prosim o pomoc, masinu musim nejako rozbehnut.

Peter Rosa

P.S. Ospravedlnujem sa, ak ste uz tento mail dostali.