zavislosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 4 01:08:52 CET 2004

Ondra Holecek napsal/wrote, On 03/03/04 23:47:
> zrovna jsem instaloval wget z portu, ktery potrebuje gettext 0.13.1, ja mam
> ale gettext 0.12.1, kterej se nechce jen tak odinstalovat protoze na nem
> zavisi kde apod. Nejde mi o to jak to nasilne odinstalovat/preinstalovat
> novejsi verzi, ale o to jak tohle resite, protoze jestli se zmeni neco
> zasadniho (dobre, tady zrovna ne, preinstaloval jsem to a porad to
> fungujue :) ), tak bych bud musel znova skompilit kde (uff) nebo bych nemohl
> pouzivat nejnovejsi wget (napriklad)

	No, ja proste stahnu ten novejsi z ftp (nazev mi to reklo - staci
doplnit ".tgz" nakonec a
ftp://ftp.freebsd.cz/pub/FreeBSD/ports/i386/packages-4-stable/All/" na
zacatek a pak zavolam pkg_update

	Ten si uschova soubor zavislosti, pak zavola pkg_delete -f na stary
port, pak nainstaluje novy a vrati tam uschovany soubor se zavislostmi.
A je to.

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz