nahrazeni syscallu?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 3 22:00:46 CET 2004

Tomas Pluskal napsal/wrote, On 03/03/04 00:14:

> Hlavnim cilem meho dotazu bylo prave zjistit, jestli nejake
> standardni/doporucene reseni neni. Kazdopadne dekuju za vycerpavajici
> odpoved :) Udelam to tedy tak, ze muj modul se taky odmitne unloadovat,
> pokud bude obsluha signalu jina, nez jakou jsem si ulozil.

	S tim "taky" pozor - ja mluvil o tom, ze to bude fungovat, kdyz se
takhle budou chovat vsechny moduly - ne, ze se tak chovaji. A kdyz se
tam budes vyskytovat soucasne s modulem, ktery se takhle nechova, tak je
malo platny, ze ty budes.

	Stejne to skonci, v lepsim pripade, odstavenim tveho modulu, v horsim
pripade i padem celeho stroje.

	Ve skutecnosti totiz pokladas otazku spatne - rekni, jak se chova ten
druhy modul, ktery tam s tim svym chces provozovat a pak se da bavit o
tom, jak se ma chovat ten tvuj, aby problem nebyl.

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz