neni nutna re/kompilace kernelu

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Wed Mar 3 20:56:45 CET 2004

> Kdosi me, a mam dojem, ze v teto konferenci, presvedcoval, ze
> od 5.2 uz v generickem jadre developerske optiony aktivovane
> nejsou ... !?
>
> Dan

To jsem byl asi ja. Presne je to tak, ze v RELENG_5_2 branchi jsou
vypnute v jadre GENERIC volby DDB, INVARIANTS, WITNESS a
WITNESS_SKIPSPIN. Jadro je prekladano bez ladicich symbolu. Dale jsou
v tomto branchi vypnuty ladici hlasky v src/lib/libc/stdlib/malloc.c
V -current jsou tyto volby stale zapnute.

Petr Rehor