este raz - imap-uw

Kurnava, Martin martin.kurnava at toma.sk
Tue Mar 2 08:25:50 CET 2004

Este nieco okolo imap(2001) - imap port 143. Nainstaloval som ho s
WITH_SSL_AND_PLAINTEXT, vyrobil certifikat, dopisal som zaznamy do
potrebnych suborov (inetd, pam).
mimochodom, ak nastavim toto (port 933):
   imaps   stream  tcp     nowait  root    /usr/local/libexec/imapd
imapd
tak sa na neho neda ani nekonektnem. Tak som skusil nastavit imap na port
143
   imap4   stream  tcp     nowait  root    /usr/local/libexec/imapd    imapd
tu sa mi aspon ozve. (nefunguje ani tak ani tak) Preco je rozdielne chovanie
jednej aplikacie pri pocuvani na inych portoch ?

Neviem kde sa stala chyba ked sa neda na neho konektnut cez MS
Outlook.(qpopper chodi) Riesenie som nikde nenasiel(google). Na jednej
stranke(talianskej) som nasiel, ze chyba je v zlych pristupovych pravach na
certifikat, ale nieje to pravda(teda som to pochopil z kontextu. Taliansky
neviem), lebo som na certifikat nastavil chmod 777 a nic.

Vypis z maillogu znie (konekt na port 143 z MS Oulook):
Mar  2 06:30:47 server imapd[1625]: Command stream end of file, while
flushing line user=??? host=cortez.vipet [10.1.2.20]

Lokalne prihlasenie cez telnet(10.1.2.20) na port 143 zobrazi toto: