je nutna re/kompilace kernelu

MeX mex at localnet.sk
Mon Mar 1 00:07:25 CET 2004

tak rovno presedlaj na windows 2003 server... vsak ten ma len o nieco
viac par GB a pouzijes len veci, ktore potrebujes, nie?

uz aj 2mb pamati mozu byt rozhodujuce pri nejakej havarii alebo
havarijnom stave serveru. Aj keby sa jednalo o 5% zvysenie rychlosti tak
sa to oplati..

urcite sa tu najde v konfere niekto, kto ti to vysvetli podrobnejsie a
technicky presnesie, nemam pravdu? :))

MeX
mex at localnet.sk